Який звук при гальмуванні попереджає про те, що вашому авто терміново треба на СТО
Іноді водії автомобілів починають чути дивний шум під час гальмування – це тривожний сигнал. Скрегіт може викликати відчуття, ніби щось застрягло в колесі. Вже це має насторожувати і змушувати діяти негайно, доки гальма не відмовили, пише Express.
Мова йде, скоріш за все, про зношені гальмівні колодки. Якщо їх фрикційний шар повністю стерся, металева основа треться об диск. Це не просто неприємний звук – це вже конкретний ризик. І для гаманця, і для безпеки.
Фахівці звертають увагу, що тертя колодок призводить до нагрівання диску і його зносу. Автівку починає «вести». В такому стані машина може вести вбік під час гальмування. Ремонт може обійтись у кілька тисяч гривень, а в деяких випадках – перевалити за 10 тисяч.

Сучасні авто часто мають датчики зносу, які попереджають на панелі приладів. Але не кожна модель має такі сенсори. Іноді єдиним сигналом стає хрускіт або скрегіт, який водії часто ігнорують.
У середньому колодки витримують від 50 до 100 тисяч кілометрів. Але цифри умовні. Стиль їзди, частота гальмувань, вага авто – усе це впливає. У місті з постійними заторами ресурс вичерпується швидше, ніж у міжміських поїздках.
Механіки радять не чекати гучних звуків. Перевіряти товщину колодок варто кожні 10–15 тисяч км. Вони не мають бути тонші за 3 мм. А якщо почули сторонній шум – не відкладати візит на СТО.
Обговорити цю тему в Facebook