Як дізнатись, що авто було в ДТП: назвали 10 непрямих ознак
Купуєте авто? На вигляд – доглянуте. Салон чистий, двигун працює рівно. Але щось не дає спокою. Можливо, це шосте чуття. А можливо – досвідчене око одразу помітить: машину ремонтували після серйозної аварії. Видання SUV News звернуло увагу на 10 непрямих ознак, які вказують на те, що машина побувала в ДТП, навіть якщо власник категорично це заперечує.
Експерти кажуть: жодна шпаклівка не виправить геометрію кузова. Якщо кузов тягнули – це залишиться. І справді, є кілька сигналів, які видають навіть майстерно замасковану ДТП.
Почніть із зазорів. Якщо між дверима, капотом чи багажником щілини різні – не ігноруйте. Це не брак заводу, а найчастіше сліди зварювання або заміни деталей.
Далі – фарба. При денному світлі кидаються в очі відтінки. Навіть незначна різниця – ознака перефарбування. Торкніться країв елементів – пальці можуть намацати підтіки чи нерівності.
Пильну увагу зверніть на оптику та скло. Якщо на фарах інший рік виготовлення, ніж у самого авто, їх міняли. Причина, як правило, не декоративна.
Ще одна прикмета – блискучі болти. Завод не ставить нові елементи в старому авто. А подряпини на гайках часто означають, що частину конструкції розбирали після удару.
Зазирніть у багажник, зніміть обшивку. Помітні шви з герметиком або сліди зварювання – сигнал тривоги. Так само, як і криво вклеєне скло чи перекошені ущільнювачі.

Не зайвим буде поглянути під капот. Вм’ятини, свіжий герметик, деформації в районі лонжеронів – це вже не косметика. Це наслідки ДТП.
Ще один тривожний сигнал – VIN. Якщо він стертий, переварений чи оточений шліфованим металом, є серйозні підстави думати, що авто «реанімували».
Ну і наостанок – тест-драйв. Якщо машину тягне вбік, а кермо стоїть криво, навіть на рівній дорозі – з геометрією вже працювали.
Для більшої впевненості перевірте товщину фарби, заженіть авто на СТО або пробийте його історію за VIN-кодом. А ще краще – не довіряйте словам, якщо щось бентежить.
Обговорити цю тему в Facebook