П’ять типових помилок з аварійкою: як водії самі провокують ДТП

В Україні «аварійка» давно вийшла за межі своєї прямої функції – сигналу про небезпеку. На практиці багато водіїв використовують її як виправдання для сумнівних дій на дорозі. Патрульний з Києва, який 9 років працює в секторі безпеки дорожнього руху, пояснює у коментарі для видання «Твоя МАШИНА», чому такі дії можуть завершитись ДТП.

Одна з найчастіших ситуацій – паркування з увімкненою аварійкою.

«Стоїть у забороненому місці, вмикає мигалки – і думає, що вже не порушує. Такі авто заважають транспорту, а інколи і екстреним службам», – каже патрульний.

У столиці це часто трапляється біля бізнес-центрів або кав’ярень у центрі.

Інша поширена витівка – об’їзд затору по узбіччю. У більшості випадків водії включають аварійку, щоб ніби-то «позначити себе», та це не рятує від штрафу й агресії з боку інших учасників руху. За словами Пономаренка, конфлікти через це виникають щодня.

Третя помилка – маневри з увімкненою сигналізацією.

«Водії думають, що ми зрозуміємо їхню траєкторію. Але коли авто здає назад з мигалками – це плутає і пішоходів, і інші машини», – каже поліцейський.

Не менш дивно виглядає практика уникати оплати паркування аварійкою. На платних стоянках деякі водії лишають авто з ввімкненими сигналами, сподіваючись, що інспектори їх не чіпатимуть.

«Це тільки привертає увагу і викликає підозру», – додає патрульний.

І нарешті – спроба «вибачитись» аварійкою після небезпечного маневру. Різкий обгін, підрізання – і вмикається сигналізація.

«Так не працює. Це порушення, а не жест ввічливості», – резюмує патрульний.

За правилами, аварійку вмикають у разі поломки або небезпеки. Все інше – самодіяльність, яка може коштувати життя.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти