Як помилка при паркуванні вбиває коробку автомат: пояснюють техніки

Паркувати авто з автоматичною коробкою – наче дрібниця. Але багато водіїв, навіть досвідчених, щодня повторюють дію, яка поступово добиває трансмісію. І часто навіть не підозрюють про це, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Йдеться про звичку одразу вмикати режим «P», щойно машина зупинилась. На перший погляд, усе правильно: селектор у «паркінг», машина стоїть. Та насправді саме тут ховається проблема. Вся вага авто у цей момент тисне на невеликий стопорний елемент – парковочну защіпку в коробці. У разі нахилу дороги чи удару ззаду навантаження зростає. Усе це добряче скорочує ресурс механізму.

«Бачили коробки, які летіли після кількох років саме через це. Люди думають, що це дрібниця, а потім ремонтують АКПП за кілька тисяч доларів», – каже майстер Олександр із сервісу в Броварах, який 15 років працює з трансмісіями.

Щоб уникнути цієї проблеми, порядок дій під час паркування має бути іншим. Спершу – нейтральне положення «N». Потім – ручник. І тільки після цього – «P». Така послідовність передає навантаження з коробки на гальмівну систему, а не навпаки.

Цей підхід не залежить від марки авто. І працює навіть на сучасних моделях із електронним ручником. У деяких з них, щойно поставити машину на «P», система сама вмикає стоянкове гальмо – та все одно краще зробити це вручну, переконавшись у надійності фіксації.

Такий порядок паркування – не порада з книжки, а спосіб уникнути дорогого ремонту, який можна запобігти простою звичкою.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти