Пройдуть 300 000 кілометрів і більше: ТОП-5 моторів, які переживуть авто

Сьогоднішні двигуни рідко тягнуть більше 300 тисяч без проблем. Але є винятки. Мотори, які ще вчора ставили на звичайні міські моделі, впевнено добираються до півмільйона кілометрів. І без капітального втручання. Видання SUV News відібрало ТОП- таких невбиваних двигунів.

Перше місце займає Peugeot 301 з його двигуном EC5. Достатньо лише міняти вчасно мастило і фільтри. Старий добрий француз з об’ємом 1,6 л та 115 к.с. Зустрічається також на Peugeot 308 і Citroën C-Elysée. Не вибагливий, але не прощає дешеву оливу.

Ще один старожил – Renault K4M. Блок чавунний, клапанів – 8 або 16, все максимально просто. Мінус тільки один – ремінь ГРМ міняти частіше. А так – мотор служить довго. Його ставили на Logan, Megane, Duster.

Японський 4GR-FSE – вже інша історія. Потужність 200 к.с., об’єм 2,5 л, сучасні системи. Але є нюанс – після 100–120 тис. км починає їсти оливу. При цьому ресурс – до 500 тисяч. Цей мотор стоїть на Toyota Crown і Mark X.

Німецький 1.6 MPI (EA211) зустрічається на Polo, Rapid, Seat Ibiza. Перші версії були дуже живучими – проходили півмільйона. У новіших буває шум на великих обертах через проблеми з поршнями, але в цілому мотор надійний. Головне – не економити на сервісі.

Nissan HR16DE – простий як двері. Потужність 120 к.с., офіційний ресурс – до 270 тисяч. Але на практиці – хоч 500. Особливо якщо не тягнути з ТО. Після 150 тис. км можливий «апетит» до мастила, але це не вирок. Такий мотор стоїть на Juke, Qashqai, Note.

EC5, K4M, 4GR-FSE, EA211 і HR16DE – це реальні приклади техніки, яка живе довше, ніж очікуєш. Якщо правильно доглядати – живе ще довше. І нерви не псує.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти