На них ще дідусі їздили: п’ять авто-рекордсменів, які десятиліттями не сходять з конвеєра

Деякі моделі пережили кілька поколінь водіїв і стали частиною автомобільної історії. Як зазначає SlashGear, ці п’ять машин утримують виробництво десятки років, зберігаючи при цьому власний характер.

Toyota Corolla – з 1966 року

Понад 50 мільйонів екземплярів, продажі у 150 країнах і новинка кожні 15 секунд. Перше покоління оснащувалось 1,1-літровим бензиновим мотором на 60 к.с. Сучасна гама включає гібрид із середньою витратою 4,4 л/100 км та заряджену GR Corolla з 300 к.с. і повним приводом.

Porsche 911 – з 1963 року

Дебютував із заднім розташуванням опозитної «шістки». Культові версії – 993 Turbo S (424 к.с., 3,6 с до 100 км/год) та GT2 RS 2011 року (620 к.с., 3,3 с, 336 км/год). У 2025-му модель представлена у 21 виконанні, від Dakar до GT3 RS.

Chevrolet Corvette – з 1953 року

Перший C1 мав 150-сильний рядний шестициліндровий двигун і 2-ступеневий автомат. Пізніше з’явилися легендарні V8, зокрема LT1 та LS6. Сьогоднішній ZR-1 з 1 064 к.с. розганяється до 100 км/год за 2,2 с та розвиває 346 км/год.

Ford F-Series – з 1948 року

Починав із 95-сильним рядним «шісткою». Важливими віхами стали поява повного приводу у 1959-му та вихід F-150 SVT Lightning. У 2025 році у лінійці – від базового XL за 39 тис. дол. (1,63 млн грн) до Raptor R із 720 к.с.

Chevrolet Suburban – з 1935 року

Найстаріший безперервний проєкт у галузі. Стартував з 60-сильним двигуном, нині пропонує 420-сильний V8 і салон на дев’ять місць. Сучасне покоління отримало незалежну задню підвіску та систему напівавтопілоту SuperCruise.

Ці машини пережили зміни ринків, палива й технологій, але зберегли впізнаваність, що зробило їх справжніми символами своїх брендів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти