Як врятувати кузов і диски автомобілю від смоли: поради від експертів

Влітку дороги часто ремонтують, і саме в цей час на кузові та дисках з’являються липкі чорні плями. Смола не роз’їдає фарбу миттєво, але виглядає брудно й знімається непросто. Особливо, якщо дати їй затвердіти.

За даними AutoŚwiat, найбільше ризикують ті, хто їздить по щойно укладеному покриттю. М’який асфальт легко прилипає до шин, а потім – до колісних арок, бампера і капота. Чим вища швидкість, тим більше бризок. Навіть обмеження у 40 км/год здатне зменшити кількість плям, якщо покриття свіже.

Смолу варто змивати одразу. Свіжі плями легко розчиняються спеціальними засобами для кузова, які продаються в автомагазинах. Достатньо нанести рідину, почекати кілька хвилин і витерти м’якою ганчіркою. Інколи вистачає й вологої серветки, але хімічні препарати працюють швидше.

Коли забруднення затверділо, часу знадобиться більше. Той самий засіб наносять повторно, залишають на п’ять хвилин, змивають водою та витирають. Якщо плями вперті, процедуру повторюють. Автоматична мийка з таким завданням майже не справляється.

Дехто пробує домашні методи, наприклад, олію. Але це незручно й небезпечно – легкозаймиста рідина в багажнику не найкраща ідея, та й лакофарбове покриття можна зіпсувати.

Інколи допомагають пластикові скребки або навіть нігті – головне діяти обережно, щоб не подряпати фарбу. Для тонкої роботи використовують автомобільну глину. Вона прибирає залишки смоли з мікротріщин і сколів, але це крайній варіант.

З алюмінієвими дисками складніше. Принцип очищення той самий, що й для кузова, та іноді лише абразивна паста знімає плями повністю. Але наносити будь-які хімікати на гальмівні диски не можна – це прискорює корозію.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти