Ці літні звички водіїв тихо вбивають мотор: чотири помилки, що ведуть на СТО

На СТО в Черкасах нещодавно пригнали «Шкоду Октавія» з перегрітим мотором. Власник сказав, що просто стояв у заторі з увімкненим кондиціонером. Здавалося б – нічого страшного. Але двигун не витримав.

Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА» механік Олексій: влітку перегрів – одна з найчастіших причин серйозних поломок.

«Люди бачать стрілку температури на 90 градусах і продовжують їхати. А через хвилину вже дим з-під капота», – каже він.

Ще одна часта помилка – моторна олива. У спеку вона має бути в’язкішою. Та багато хто навіть не перевіряє, що залито. А дешеве мастило при +35 швидко втрачає властивості й починає «горіти» в моторі.

На СТО в Полтаві влітку привозили «Рено» з застряглим поршнем. Двигун запускали одразу після включення запалення. Без прогріву. Майстер каже, що різкий старт на гарячому повітрі може швидко стерти вкладиші, особливо в старих авто.

Четверта біда – старий антифриз. Якщо його не міняли 60–70 тисяч кілометрів, він втрачає здатність охолоджувати. А багато хто взагалі не пам’ятає, коли його заливали.

Автомеханік Володимир із Житомира радить міняти охолоджувальну рідину хоча б раз на 50 тисяч.

«Це дешевше, ніж потім шукати новий мотор», – каже він.

Спека – не час розслаблятися. Літні помилки дорого коштують. І річ не лише в паливі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти