Пропуски запалювання: чому двигун смикається і раптово втрачає динаміку

Проблема пропусків запалювання – частий клопіт як для власників старих авто, так і для тих, хто щойно виїхав з автосалону. Її легко впізнати за різким втраченим ритмом мотора, чорним димом і запахом бензину. Видання FixMyCar називає кулька найбільш поширених причин цього явища.

1. Проблеми з запалюванням

Зношені свічки, несправний датчик колінвала або котушка – головні винуватці. Вони збивають момент займання, через що суміш не спалахує вчасно.

2. Підсмоктування повітря

Пошкоджена прокладка впускного колектора або тріснутий вакуумний шланг призводять до збідненої суміші. У старих авто це трапляється частіше, але й нові не застраховані.

3. Низький тиск пального

Забитий фільтр, несправний регулятор або слабкий бензонасос не подають достатньо пального. Мотор працює «на сухо» і починає пропускати такти.

4. Датчики

Неправильні показники з датчиків подачі пального чи запалювання збивають роботу ЕБУ. Як результат – нерівна робота двигуна.

5. Падіння компресії

Зношені кільця, тріщини у поршнях або пробита прокладка ГБЦ зменшують тиск у циліндрі. Без належної компресії суміш не згоряє як слід.

6. Збій ЕБУ

Несправний блок управління двигуном подає команди свічкам у неправильний момент. Авто втрачає тягу, а на панелі горить Check Engine.

Інженер Олександр Мельник, коментуючі спостереження журналістів, погоджується з цими поясненнями і радить: «Якщо мотор почав сіпатись і диміти, не експериментуйте – потрібна діагностика. Інакше ремонт обійдеться в рази дорожче».

Хоча частину проблем можна виявити самостійно, точну причину визначить лише перевірка на СТО. Це зекономить час, гроші та збереже мотор від серйозних ушкоджень.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти