Дизельні мотори, які переживуть власника: ТОП-5 легенд із орієнтовним пробігом за 500 тисяч

Механіки часто критикують нові автомобільні двигуни за складність і слабку витривалість. Та є перевірені часом агрегати, які й після півмільйона кілометрів не здають позицій. П’ятірку таких назвало видання L`Automobiliste Вони стали символом надійності та досі мають армію прихильників.

Volkswagen 1.9 TDI

З’явився у 1990-х. Чотирициліндровий турбодизель встановлювали на VW Golf, Passat, Polo, а також на Skoda Fabia та SEAT Ibiza. Його простота і ресурс зробили цей мотор легендою серед європейських водіїв.

Toyota D-4D

Японський 4-циліндровий дизель з початку 2000-х заслужив репутацію довгожителя. Його ставили на RAV4, Avensis, Corolla, Hilux і навіть на Land Cruiser Prado. У світі позашляховиків цей двигун асоціюється з витривалістю та здатністю долати сотні тисяч кілометрів без капремонту.

PSA 2.0 HDi

Французький мотор дебютував у Citroen Xantia в 1998 році. Пізніше працював у Peugeot 607, Citroen C5, Peugeot 206, а також у Citroen Xsara Picasso й навіть у комерційних моделях на кшталт Peugeot Expert. Його універсальність зробила агрегат масовим і водночас довговічним.

Renault-Nissan 2.5 Dci

Відомий з 2003 року, цей дизель став серцем утилітарних Renault Master і Trafic. Його застосовували також у Nissan та Opel. Простота конструкції й великий ресурс зробили двигун улюбленцем перевізників.

Volkswagen 3.0 TDI

Трилітровий V6 із початку 2000-х працював під капотами Audi Q7, Q8, Skoda Superb і навіть представницького Volkswagen Phaeton. Мотор поєднав силу з відносною економічністю, тому досі цінується серед тих, хто обирає великі дизельні авто.

Ці агрегати стали прикладом того, що дизель може бути не лише тяговитим, а й майже «вічним». У гаражах багатьох власників вони досі нагадують, що справжня витривалість не виходить із моди.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти