Проблеми гарантовано: які автомобілі одразу зупиняє поліція

Кожен водій бачив, як патрульні звертають увагу не лише на швидкість чи порушення розмітки. Є речі, які самі по собі стають магнітом для поліції. І мова не лише про тюнінг, а про зміни, що напряму стосуються безпеки. Американське видання SlashGear назвало кілька таких факторів. Ми виділили ті, які найбільше підходять під українські реалії.

Тонування скла – перше, що кидається в очі. Закон дозволяє пропускання не менше ніж 75% світла через лобове і 70% через передні бокові вікна. Більш темне тонування – гарантований штраф і вимога усунути плівку. Вночі це ще й ризик аварії, адже огляд водія помітно гірший.

Гучні вихлопи – друга причина для зупинки. За словами автомеханіків, навіть серійні спорткари можуть видавати понад 90 дБ, а в містах діє ліміт 80 дБ. Якщо водій ставить прямоточний глушник чи вирізає каталізатор, патрульні реагують миттєво. У Києві та Харкові такі авто помічають регулярно, особливо біля житлових кварталів.

Підсвітка днища та миготливі LED-стрічки. В Україні це трактують як відхилення від стандартів, оскільки червоний чи синій колір може вводити в оману інших учасників. Навіть зелена або фіолетова підсвітка приверне увагу, і штраф неминучий.

Номерні знаки. Будь-яка рамка, наліпка чи плівка, що заважає розпізнати символи, тягне на штраф 1190 грн. Поліція часто перевіряє навіть легку тоновану накладку, і довести, що номер «видно добре», у більшості випадків не вийде.

Зміни підвіски – ще одна пастка. «Присаджені» седани чи навпаки пікап із завищеним кліренсом порушують заводські параметри. Це впливає на роботу гальм та кут світла фар. Патрульні зупиняють такі авто, особливо якщо вони рухаються трасою з явними проблемами з керованістю.

До менш поширених, але теж ризикованих змін відносяться нестандартні клаксони, надпотужні аудіосистеми чи системи закису азоту. Усі вони не лише створюють зайвий шум, а й формально підпадають під заборону.

Експерти наголошують: «Будь-який тюнінг має проходити сертифікацію. Інакше водій отримує не стильне авто, а квиток до суду».

Тому, перш ніж ставити нові фари чи вирізати каталізатор, краще подумати, чи не обійдеться ця «фішка» у кілька тисяч гривень штрафу й евакуацію машини на штрафмайданчик.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти