Їзда «на лампочці» – прямий шлях до знищення мотора і гаманця
Багато водіїв ставляться до індикатора низького рівня палива спокійно. Одні одразу їдуть на заправку, інші – вважають, що запас ще великий і можна кататися до останнього кілометра. Але така звичка несе серйозні ризики, пише Autocentre.
Паливний насос під загрозою
Паливо в баку охолоджує та змащує насос. Коли його мало, він починає тягнути повітря. Це призводить до перегріву й поломки. У сервісах нагадують – новий насос з роботою коштує тисячі гривень, і самостійно його не замінити.
Дизелі ризикують більше
У дизельних авто навіть разове попадання повітря у систему може паралізувати мотор. Він просто не заводиться. Іноді допомагає прокачування, але часто справа доходить до заміни ТНВД і форсунок, що тягне на десятки тисяч гривень.
Бруд і фільтри
У баку з часом осідає шар бруду. При низькому рівні він перемішується з паливом і потрапляє у фільтр. Машина починає їсти більше бензину, гірше розганяється, падає тяга. На станціях радять міняти фільтр частіше, якщо водій має звичку кататися «на лампочці».
Вода у паливі
Ще одна небезпека – конденсат. Коли бак майже пустий, у ньому багато повітря. Волога з нього осідає на стінках, стікає вниз і накопичується у паливі. У дизелів це може призвести до серйозних ушкоджень двигуна.
Чому краще тримати бак повним
Фахівці радять не доводити до того, щоб загорялась лампочка. Повний бак – це не лише турбота про мотор. У час війни він може стати питанням мобільності й навіть безпеки, адже іноді потрібно швидко виїхати на далеку відстань.
Обговорити цю тему в Facebook