Дешева машина за 5 тисяч може стати катастрофою – реальні історії українців

Купівля авто з пробігом часто виглядає вигідно, особливо коли цінник коливається в межах 5–7 тисяч доларів (209–293 тис. грн). Але досвід власників показує інше: нерідко «дешева» угода перетворюється на нескінченний ремонт. Про це повідомляє SUV News.

Киянин Олег поділився, що взяв старий Volkswagen Passat B5 за 4 800 доларів. Машина виглядала доглянутою, та вже за місяць довелося міняти зчеплення, ремонтувати підвіску й міняти ремінь ГРМ. За пів року на сервіс пішло понад 1 500 доларів.

Інша історія з Львова. Ірина купила Renault Scenic 2006 року за 3 900 доларів. Через три тижні авто перестало заводитися. Діагностика показала серйозні проблеми з електрикою, які попередній власник замаскував. Ремонт коштував 1 200 доларів, а дрібні несправності виникали постійно.

Подібне трапляється і з витратами на пальне. Харків’янин Сергій розповів про Opel Omega 2.5: у місті споживання доходило до 15 літрів на 100 км. До цього додались податки й дороге обслуговування.

Фахівець одного зі столичних СТО пояснює: «Перед купівлею треба робити незалежну діагностику. Ми бачимо, як люди приносять машини після покупки, а там список ремонту тягне на тисячі».

Щоб не потрапити у фінансову пастку, варто перевіряти історію авто через сервіси типу carVertical, робити огляд у незалежному сервісі та не гнатися за роком випуску. Старша, але доглянута машина іноді виявляється надійнішою, ніж «свіжий» примірник із прихованими проблемами.

Виграш у ціні може швидко зникнути, якщо після купівлі доведеться вкладати тисячі. Іноді новіше авто з салону чи перевірений варіант на ринку стає економнішим вибором, навіть якщо спершу здається дорожчим.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти