Білий дим з вихлопної труби: чому через нього треба негайно зупинити автомобіль

Водії часто не зважають на дрібні зміни у поведінці авто. Але іноді саме вони вирішують долю двигуна. Одним із таких тривожних знаків є густий білий дим з вихлопної труби, особливо у теплий день. Це не конденсат після ночі – мова може йти про знос прокладки головки блоку циліндрів, повідомляє Express.

Коли охолоджуюча рідина потрапляє у камеру згоряння, утворюється густий білий дим. Ігнорування цієї ознаки призводить до серйозних поломок, а вартість ремонту може скласти десятки тисяч гривень, кажуть експерти.

Найчастіше білий дим супроводжується іншими симптомами. Серед них – перегрів двигуна, втрата потужності та емульсія на щупі масла. Якщо всі ці прояви збігаються, варто негайно зупинити авто й викликати евакуатор.

За словами експерта з вихлопних систем Матта Бьоша (B2 Fabrication), проблема з прокладкою сама по собі не зникне.

«Чим довше тягнете з ремонтом, тим вищий ризик отримати капітальний ремонт замість локального втручання», – каже він.

Дехто намагається врятуватись дешевими герметиками, що продаються в магазинах. Такий засіб може дати кілька тижнів перепочинку, але ситуацію не вирішує. Як підкреслює Бьош, у підсумку поломка повернеться, і часто в ще гіршій формі.

Ціна заміни прокладки стартує від 30 тисяч гривень і росте залежно від моделі. Наприклад, для сучасних турбодвигунів сума може сягати удвічі більше. Тому фахівці радять мати резервний фонд на подібні випадки.

Сигналами небезпеки можуть бути й інші кольори вихлопу. Синій дим свідчить про згорання масла, чорний – про перебої в паливній системі. За словами інженера, вихлопна труба – це голос машини. Якщо він змінився, ігнорувати його не варто.

Тому головна порада проста: побачили білий дим у спеку – негайно зупиніться. Це може зберегти ваш двигун і гаманець.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти