Більше не Toyota: механік назвав марку авто, яка стала новим лідером надійності на ринку

Механіки, які щодня бачать машини на підйомниках, краще за будь-які рейтинги відчувають, які бренди змінюють себе на краще. Один із таких фахівців – Алекс Каш із сервісу Accurate Automotive у США. Як пише Motorbiscuit, він без вагань назвав Mazda головним успіхом останніх років. Раніше всі вважали беззаперечним лідером в цьому питанні Toyota.

За його словами, японський виробник упродовж двох десятиліть тримав чіткий курс на якість. Відмова від тісної співпраці з Ford відкрила компанії шлях до власних рішень. Результат – машини з привабливою ціною та високою надійністю.

«Якщо говорити про бренд, який найбільше виріс за останні 10 років – це Mazda», – каже механік.

Його думка знаходить підтвердження і в статистиці. Consumer Reports поставив Mazda на шосте місце серед 22 автовиробників за прогнозованою надійністю. Попереду – лише Toyota, Lexus, Subaru, Honda та BMW. Водночас Mazda обійшла всі марки з Німеччини, США та навіть японського конкурента Nissan.

Особливо гучним стало цьогорічне перше місце Subaru, яка потіснила Toyota та Lexus. Але факт залишається фактом – Mazda закріпилася у верхній частині списку й тепер сприймається як бренд, що пропонує баланс між доступною ціною та витривалістю.

Mazda вдалося стати впізнаваною не тільки за дизайном, а й за ресурсом. На вторинному ринку в Україні добре тримаються Mazda6 та CX-5 – власники відзначають, що навіть після 200 тисяч кілометрів капітальних проблем майже немає.

Виходить, у боротьбі за довіру водіїв японська компанія закріпила за собою репутацію виробника, чиї машини служать довго і не створюють зайвих витрат.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти