Загорілася лампочка акумулятора: скільки ще реально проїде авто

Уявіть: їдете трасою, і раптом на панелі загоряється червоний значок акумулятора. Багато водіїв спершу думають про батарею, але насправді проблема частіше у генераторі, ремені чи реле. З цього моменту вся електроніка працює тільки на запасі акумулятора, а отже – час пішов.

Як розповів виданню «Твоя МАШИНА» автомеханік з Києва Сергій пояснює: «Справна батарея при вимкнених зайвих споживачах здатна тримати авто на ходу до години. Це приблизно 40–50 км у спокійному режимі». Тобто, якщо акумулятор новий і заряджений, є шанс дістатися найближчого сервісу без евакуатора.

Та коли батарея зношена або розряджена, відлік скорочується. Машина може зупинитися вже через 10–15 хвилин. У мороз ситуація ще гірша – холод зменшує ємність акумулятора. Саме тому взимку розряд настає швидше, ніж у теплу пору.

Є кілька факторів, що впливають на запас ходу. По-перше, заряд і стан акумулятора. По-друге, увімкнені системи – кондиціонер, підігрів скла, сидінь чи навіть гучна аудіосистема з’їдають дорогоцінні хвилини. По-третє, стиль їзди. У заторах двигун споживає більше струму, а на трасі витрати нижчі.

Автослюсар Валерій з Дніпра додає: «Коли горить лампа акумулятора – це не гра в рулетку. Треба одразу вимкнути все зайве: фари вдень, підігріви, мультимедіа. Так можна виграти кілька кілометрів».

Фактично акумулятор у такій ситуації – це аварійне джерело живлення. Він потрібен лише, щоб ви дісталися безпечного місця або станції техобслуговування. Тому варто не відкладати і звернутися до механіка одразу, щойно з’явиться сигнал на панелі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти