Навіщо насправді потрібні ручки над дверима в автомобілі: цікаве пояснення
Багато водіїв сприймають ручки над дверима як зручний упор під час різкого маневру. Але інженери наголошують – це не їхнє головне завдання. Насправді ці елементи мають зовсім іншу історію і функцію, яка часто залишається поза увагою, пише SlashGear.
Ручка допомагає сісти або вийти з машини, особливо людям похилого віку чи пасажирам з обмеженою рухливістю. Вона також тримає пасажира на місці, коли авто рухається бездоріжжям. Такі деталі встановлюють не лише у бюджетних авто – навіть у позашляховиках преміум-класу їх можна знайти у кількох точках салону. Наприклад, у Mercedes-Benz G-Class додаткову ручку винесено на передню панель, щоб пасажир міг втриматися на складних трасах.
Є й побутове застосування. Багато людей вішають на них одяг чи сумки. Конструкція витримує легкі речі, але експерти застерігають – ручка не розрахована на повну вагу дорослої людини. Вона може зламатися і травмувати пасажира.
Окремо варто зважати на безпеку. Часто ручки розташовані в зоні, де ховаються шторки безпеки. Якщо під час аварії пасажир триматиме руку на ручці, це може завадити роботі подушки. Інженери Nissan наголошують, що початково ці елементи створювали не для посадки, а для того, щоб людина могла зручно сісти та почуватися стабільно на нерівній дорозі.
Не всі авто оснащують такими деталями. У багатьох купе, наприклад у BMW 4 Series, виробники свідомо відмовляються від них, щоб знизити дах і зробити силует більш спортивним. Водночас у великих SUV на кшталт Porsche Cayenne ручки винесли в центральну консоль – так пасажири отримали додаткову опору.
Здавалося б, дрібниця. Та саме такі деталі роблять користування машиною комфортнішим і безпечнішим у повсякденних поїздках.
Обговорити цю тему в Facebook