Як визначити двигун після капремонту: поради перекупа
Купівля машини з капітально відновленим мотором завжди ризик. Продавці часто приховують факт ремонту, щоб не знижувати ціну. Досвідчений перекуп Валерій з Івано-Франківська розповів виданню «Твоя МАШИНА», на що звертати увагу, аби не втрапити на гроші.
Він пояснив, що існують два види відновлення – часткове і повне. У першому випадку змінюють кільця поршнів, вкладиші та прокладки. При повному ремонті ще й розточують циліндри та встановлюють нові поршні.
Перша ознака – підозріло чистий моторний відсік. Якщо він виглядає так, ніби щойно з конвеєра, варто насторожитись. Інженер з Києва Сергій коментує:
«Заводський стан підкапотного простору рідко буває стерильним. Свіжий блиск часто приховує сліди втручання».
Друга підказка – герметик із напливами або подряпини на болтах кріплення головки блоку. Це сліди розбирання, які майстер не завжди може замаскувати.
Ще один спосіб – перевірка пробки маслозаливної горловини. Якщо під нею є біла емульсія, то мотор, найімовірніше, пережив перегрів чи потрапляння антифризу в масло. Подібне явище зазвичай виникає після серйозних проблем із системою охолодження.
Автослюсар Ігор з Рівного додає:
«Коли бачите білий, сизий чи блакитний дим із вихлопу, це сигнал про несправності після відновлення. Такий мотор може втрачати масло або мати порушення в роботі циліндро-поршневої групи».
Експерти радять завжди брати з собою на огляд авто незалежного майстра. Це невеликі витрати, які допоможуть уникнути десятків тисяч гривень збитків у майбутньому.
Обговорити цю тему в Facebook