Як вберегти двигун автомобіля від передчасної поломки: поради експерта

Двигун працює десятки тисяч кілометрів, але його ресурс визначає не тільки пробіг. Вплив мають паливо, мастило та навіть звички водія. Інженер київської мережі автосервісів Валентин у розмові з «Твоя МАШИНА» пояснив, як уникнути раннього ремонту.

«Кожен холодний запуск – це стрес для металу. Кільця, циліндри, клапани труться, а мастило ще не розподілилося. Якщо додати сюди дешеве пальне або масло з ринку, двигун старіє вдвічі швидше», – каже спеціаліст.

За його словами, навіть міські поїздки на короткі відстані стають випробуванням, адже мотор не встигає вийти на робочий режим.

Важливим фактором є чистота системи змащення. Бруд і відкладення в каналах змінюють властивості масла та дряпають поверхні деталей. Коли ж автовласник пропускає заміну фільтрів чи мастила, негативний ефект множиться. Улітку небезпечний перегрів, взимку – неправильний прогрів, підкреслює експерт.

Автослюсар Ігор додає власний досвід:

«Часто вавтовласники втрачають авто саме через ігнорування графіка ТО. Спершу падає тиск масла, далі йде сизий дим – після цього рахунок йде вже на тижні».

Серед явних тривожних сигналів експерти називають не тільки сизий вихлоп із запахом масла і підвищену витрату мастильних матеріалів, а й сторонній металевий стукіт. Білий дим із солодким запахом антифризу та емульсія під кришкою маслозаливної горловини теж вказують на серйозні проблеми.

Продовжити ресурс допомагає проста дисципліна: дотримання графіка техобслуговування, якісне масло з допуском виробника, заміна повітряного та паливного фільтрів. А ще – менше холостих обертів і уважність до температури. Як кажуть механіки, мотор любить регулярність і чистоту.

Такий підхід економить не лише нерви, а й гроші. Адже капремонт сучасного агрегата може обійтися у 80–120 тисяч гривень, тоді як планове ТО у кілька разів дешевше.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти