Механік назвав небезпечну вразливість автомобілів, випущених після 2017 року

На ринку вживаних авто спалахнула нова проблема – і мова не про косметику кузова чи пробіг, а про деталь, без якої мотор стає металобрухтом. Мова йде про так звані «мокрі» ремені ГРМ, що з’явилися на бензинових і дизельних машинах після 2017 року, пише Express.

Ці ремені працюють у маслі двигуна. На папері це виглядає виграшно: менше тертя, краща економія. Та у реальному житті все виявилося складніше. Як пояснює британський механік Дейв Гаррісон, представник сервісу 911 Auto Repairs, «коли клієнт заїжджає з мокрим ременем, у майстрів одразу падає настрій. Бо міняти його вдвічі довше і дорожче, ніж класичний».

Проблема ще й у терміні служби. Більшість виробників пише про інтервал у десять років. Але на практиці ремені починають руйнуватися раніше – під дією масла, гарячого середовища та сажі. Якщо він рветься, мотор глухне миттєво. Кермо важчає, педаль гальма стає тугою, а відновлення двигуна коштує таких грошей, що дешевше купити іншу машину.

За даними британського клубу RAC, стандартні ремені треба міняти кожні 80–160 тисяч кілометрів. Якщо рахувати середній пробіг у 12 тисяч кілометрів на рік, то семирічні авто вже входять у зону ризику.

Моторист Олександр із Києва наголошує:

«Наші покупці часто дивляться лише на ціну й пробіг. Але перед купівлею машини 2017–2018 року обов’язково потрібно перевірити, який тип ременя встановлений».

Дилери радять міняти мокрі ремені раз на 5–7 років, навіть якщо пробіг ще не вичерпано. Інакше ризик зруйнованого двигуна перекладається на власника. Тож кожен, хто планує купувати відносно свіже авто, має знати: на перший погляд дрібна деталь може зробити машину майже безцінною.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти