Затопило автомобіль: чи варто братись за відновлення чи краще продати

На українському ринку нерідко трапляються машини, які побували у воді. Хтось купив таке авто після негоди, а інші зіткнулись із бідою особисто – двір залило за ніч. Питання одне: чи підлягає такий транспорт ремонту. З’ясовувала «Твоя МАШИНА».

Майстер київського сервісу Олег С. пояснює:

«Наслідки залежать від того, наскільки високо піднялась вода і як довго машина стояла в ній».

Якщо рівень був до порогів і контакт нетривалий, ушкодження обмежуються дрібницями. Але навіть тоді існує ризик корозії підшипників та гальм. Механіки радять не заводити двигун одразу після потопу, інакше можливий гідроудар.

Коли вода зайшла в салон, ситуація ускладнюється. Вологі килимки – сигнал до повного розбирання обшивки та сушіння. Інакше з’явиться грибок і запах. Часто страждають електронні блоки. У Львові власник Ford Focus після підтоплення витратив майже 80 тисяч гривень лише на електроніку. Мотор і трансмісію довелося теж розбирати – в мастилі знайшли воду.

Найгірший сценарій – затоплення до рівня вікон. Тут уражається все: електрика, салон, двигун, коробка. У більшості випадків такий транспорт списують на металобрухт. Навіть якщо його відновити, приховані проблеми з’являтимуться місяцями чи навіть роками.

«Роз’їдає контакти, псуються модулі, і машина починає сипатися», – пояснює автомеханік.

У разі страхового випадку важливо діяти правильно: відключити акумулятор, задокументувати пошкодження, не намагатись завести авто. Але страхові компанії мають свої умови. Якщо власник проігнорував попередження про затоплення чи намагався завести мотор, компенсації може не бути.

Висновок простий: автомобіль після води – завжди ризик. До порогів ще можна боротися, вище – шансів небагато. Купівля такого авто без повної перевірки у спеціалізованому сервісі може обернутися втратою сотень тисяч гривень.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти