Перегріваються гальмівні диски в автомобілі: чим це небезпечно

Літо з його спекою не шкодує гальмівну систему. У майстрів все частіше запитують про перегрів дисків. І якщо вчасно не втрутитися, наслідки можуть бути серйозними, попереджає «Твоя МАШИНА».

Першими сигналами стає «ватна» педаль, запах гару чи скрип металу. Часто диски набувають синього відтінку, на поверхні з’являються тріщини, а при гальмуванні в кермо віддають вібрації. Це класичні симптоми перегріву.

Інженер СТО з Києва Андрій Ш. пояснює:

«Найчастіше причина в підклинюванні супорта. Пошкоджений пильник пропускає бруд, поршень заїдає, колодка не відходить від диска. В результаті навіть на рівній дорозі гальма труться і гріються».

Але є й інші фактори. Авто з причепом у горах, дешеві колодки чи агресивна манера їзди – усе це швидко веде до перегріву. При різких зупинках у спеку навіть кілька гальмувань підряд здатні довести диски до критичної температури.

Задні колеса теж часто страждають. Тут проблема зазвичай у ручному гальмі. Якщо воно неправильно відрегульоване, то весь час частково тримає диск у натягнутому стані.

Особлива історія – перегрів після заміни. Перші десятки кілометрів нові деталі притираються, і легкий нагрів нормальний. Але коли диск розжарюється так, що гарячим стає навіть колесо, – це вже несправність. Найчастіше винні ті ж поршні, які роками працювали у витягнутому положенні та покрилися корозією.

Що робити? Варіанти різні – від чищення і переборки супортів до регулювання ручника чи встановлення якісних деталей. А для тих, хто любить активну їзду, доречним буде тюнінг: посилені диски, армовані шланги, кращі супорти.

Наслідки зволікання небезпечні. Перегрітий диск може не лише знизити ефективність гальмування, а й лопнути під час руху. Це вже питання не комфорту, а безпеки.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти