Що таке режим D3 на селекторі «автомата»: він може врятувати ваші гальма
Більшість водіїв не замислюються над тим, що означають позначки на важелі коробки автомат. Літера D знайома кожному – увімкнув і їдеш. А от D3 часто викликає здивування. Насправді ця функція може стати у пригоді в умовах, де звичайний режим Drive буде не найкращим вибором, пише SlashGear.
D – це повноцінний автомат. Коробка сама обирає всі доступні передачі: від першої до шостої, восьмої чи навіть десятої, залежно від швидкості та навантаження. А от D3 обмежує роботу лише трьома нижчими передачами. Це схоже на контрольоване обмеження: коробка не піднімається вище третьої сходинки навіть якщо ви тиснете газ до упору.
D3 – це спосіб змусити трансмісію працювати у нижчих діапазонах. Такий режим зручний на гірських спусках або у міському русі». D такій ситуації частина гальмівного зусилля переноситься на двигун, тож колодки служать довше.
Є й інші сценарії. У заторах D3 зменшує «смикання» під час частих перемикань. На підйомі нижчі передачі тримають крутний момент на рівні й авто не «захлинається». В дощ чи на снігу обмеження передач допомагає зберегти зчеплення з дорогою, бо коробка не перемикається у невідповідний момент. Деякі власники також радять цей режим для буксирування невеликих причепів.
Та є і мінуси. На трасі використання D3 піднімає оберти, збільшуючи витрати пального. Якщо ж тягнути важкий вантаж на високій швидкості, коробка може перегрітися. Тут безпечніше користуватися звичайним D, який дає змогу трансмісії перейти на вищі передачі.
Для більшості поїздок залишайтеся в режимі D. Але коли попереду довгий спуск, слизька дорога чи затор, D3 стане вашим союзником.
Обговорити цю тему в Facebook