Три прилади у вашому авто, яким не варто довіряти на всі сто
Багато водіїв переконані, що показники на панелі приладів завжди точні. Але досвід показує інше – кілька датчиків часто вводять в оману навіть уважних власників авто.
Андрій К., механік із двадцятирічним стажем роботи у сторличних сервісах, пояснив журналістам «Твоєї МАШИНИ», чому не можна покладатися на три прилади. Першим у списку він називає індикатор витрати пального.
«Система рахує усереднені дані, але вони не відображають реальних умов – манери їзди, стану дороги чи навантаження машини. Тому цифри в борткомп’ютері часто відрізняються від тих, що бачите на заправці», – зазначає фахівець.
Другий приклад – спідометр. Його робота спеціально налаштована на завищення показників. У місті ви можете їхати 100 км/год, а прилад показуватиме 105. На трасі, де швидкість зростає до 130 км/год, похибка сягає вже 7–8%. Це зроблено для того, щоб водій тримався нижче реальної межі і менше ризикував перевищити ліміт. Але для тих, хто орієнтується виключно на прилад, така похибка може створити проблеми з поліцією.
Третій прилад – датчик рівня пального. Він часто вводить в оману власників старших машин. Показники можуть залишатися стабільними, навіть коли бензину майже немає. Дехто стикається з ситуацією, коли борткомп’ютер обіцяє запас на 80 км, а мотор глухне вже через 20.
У підсумку, навіть сучасні авто не можуть дати ідеально точні дані. Тож варто тримати у голові, що прилади – це лише орієнтир, а не абсолютна істина.
Обговорити цю тему в Facebook