П’ять фатальних помилок під час заміни свічок запалювання: поради майстра

Свічки запалювання виглядають дрібницею, але від них залежить робота двигуна. Якщо з ними поводитися неправильно, наслідки можуть обійтися у десятки тисяч гривень. Автомеханіки, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», кажуть: саме на цьому етапі водії найчастіше роблять фатальні помилки.

Перша – заміна без очищення. У колодязях накопичується пил і бруд. Якщо їх не прибрати, він потрапляє в камеру згоряння. Це загрожує подряпаними стінками циліндрів і передчасним ремонтом.

«Я бачив випадки, коли через таку дрібницю доводилося міняти поршневу групу», – розповів інженер-моторист Сергій К., який працює понад 20 років у сервісах Києва.

Друга помилка – тягнути з термінами. Свічки потрібно міняти орієнтовно після 30 тисяч кілометрів, а на деяких авто – після ста тисяч. Якщо зволікати, вони прикипають до головки блока. В результаті механік ризикує зламати різьбу, і тоді доведеться шукати нову ГБЦ. Це вже витрати на рівні 40–60 тисяч гривень.

Третя – неправильне затягування. Надто сильне веде до зірваного різьблення, слабке – до пропусків у запалюванні. Саме тому досвідчені майстри беруть динамометричний ключ.

«На око відчуття підводить. Тут точність має значення», – пояснив харківський автомайстер Олег Д.

Четверта – купівля дешевих свічок. Водії часто беруть аналоги за кілька сотень гривень, а потім стикаються з поломкою вже за кілька тисяч кілометрів. Бувають і гірші випадки: свічка обламується всередині, і ремонт стає складним.

П’ята – грубий демонтаж. Якщо свічка обламалась, витягти її без пошкоджень практично неможливо. На багатьох СТО одразу пропонують міняти головку циліндрів.

Фахівці радять просте: купуйте якісні деталі, використовуйте потрібний інструмент і не затягуйте з термінами. Помилка на етапі заміни свічок обходиться дорожче, ніж планове ТО.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти