ГБО втрачає прихильників в Україні: чому українці стали вдвічі рідше переходити на автогаз

У серпні 2025 року українці встановили газобалонне обладнання лише на 1161 легковий автомобіль. Це майже на 10% менше, ніж у липні, і на 47% менше, ніж рік тому. Дані оприлюднив Інститут дослідження авторинку.

Причина очевидна – економіка змінилася. У січні автогаз коштував 35 грн за літр, після підвищення акцизу ціна зросла до 37, але зараз стабілізувалася на рівні 34,2 грн. Розрив із бензином зменшився, і для багатьох власників витрати на переобладнання виглядають сумнівними.

Коли різниця в ціні між бензином і газом падає, установка ГБО відходить на другий план. Люди рахують, за скільки кілометрів окупляться витрати. Якщо це 40–50 тисяч км, багато хто відмовляється.

Попри це, у топі брендів з ГБО залишається Toyota. Її атмосферні двигуни легко приймають обладнання, без ризику швидкого виходу з ладу. У десятці також Jeep, Hyundai та навіть ВАЗ. Натомість ЗАЗ/Daewoo, що довго був у рейтингу, тепер вибув.

Серед моделей серпня лідерами стали Skoda Octavia та Nissan Rogue – по 37 інсталяцій кожна. За ними йдуть Jeep Cherokee, Hyundai Tucson та Mitsubishi Outlander.

Ще один фактор – ринок вживаних авто. Багато машин зі США мають прості бензинові двигуни, і вони підходять для ГБО. Але зростання продажів електрокарів поступово зменшує попит на газ. Електроавто поки дорожчі, але тренд очевидний. Власники дедалі рідше дивляться на ГБО як на довгострокову інвестицію.

Зауважимо, що цього серпня найбільше нових легковиків зареєстрували у Києві, а також у Київській, Дніпропетровській, Одеській та Харківській областях. Загалом від початку року українці придбали 46 тисяч нових авто – на 3% менше, ніж торік.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти