Коли треба міняти паливний фільтр: міфи, факти та поради від експертів

Більшість водіїв думають про заміну оливи чи шин, але рідко згадують про паливний фільтр. А дарма. Саме він очищує пальне перед тим, як воно потрапить у двигун, і від його стану залежить робота всієї системи. У нових моделях виробники встановлюють фільтри з великим ресурсом, які міняють разом з паливним насосом після сотні тисяч кілометрів. Але у старих авто заміна потрібна набагато раніше, пише Jalopnik.

У бензинових машин випуску 90-х і 2000-х років фільтр часто стоїть під днищем біля бака. Його ресурс – 30–60 тисяч кілометрів або раз на два роки. Інакше ризикуєте отримати проблеми з пуском чи нестабільну роботу двигуна». При цьому дизельні авто вимогливіші.

Наприклад, у Ford з 6,7-літровим Power Stroke стоять два фільтри, які міняють раз на третю заміну оливи, тобто приблизно кожні 36 тисяч кілометрів. У RAM з мотором Cummins – ще частіше: раз на другу заміну оливи або близько 32 тисяч. Якщо використовується біодизель, інтервал скорочується до 26 тисяч.

На термін служби впливають і умови. Ті, хто часто їздить по ґрунтовках чи заливає бак на сумнівних заправках, стикаються з забрудненням швидше. Помітили ривки, двигун глухне на ходу чи довго заводиться – перевірте паливний фільтр. Це класичні симптоми його засмічення.

Заміна у сервісі обійдеться від декількох сотень до декількох тисяч гривень, залежно від моделі. Але у власників старих машин є шанс зекономити. Фільтр зовні доступний, його можна поміняти самому, маючи мінімальний набір інструментів. Головне – перед роботою скинути тиск у системі, інакше бензин може бризнути в обличчя.

Щоб не гадати на око, найточнішу відповідь дає інструкція до авто. Саме там вказані інтервали, яких варто дотримуватися. Іноді фільтр справді служить весь ресурс насоса, але частіше він вимагає планової заміни. І краще зробити її вчасно, ніж чекати, поки машина зупиниться на дорозі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти