Чому восени авто масово ламаються: експерти назвали слабкі місця
Осінь для водіїв – це завжди випробування. Дощ, бруд, різкі зміни температури і перші заморозки миттєво виявляють слабкі місця машини. Саме у вересні та жовтні автосервіси спостерігають різкий наплив клієнтів, повідомляє Новини.Live.
Акумулятор під ударом
Найпершим здається акумулятор. Влітку навіть стара батарея ще тягне, але варто термометру впасти нижче нуля, як ємність зменшується, а стартер крутить в’яло. Звідси типова картина: мотор не заводиться на холодному ранку. Майстри пояснюють – це сигнал, що акумулятор відпрацював свій термін.
Гальмівна система теж страждає
Сирість і реагенти швидко «з’їдають» колодки й диски. Якщо ще й рідина давно не змінювалася, ефективність падає в рази. На мокрій дорозі різниця між свіжою та старою гальмівною системою може скласти кілька метрів, а це вже небезпека.
Кліматична система і запотівання
Холодна пора виявляє ще одну проблему – забитий салонний фільтр. Він не пропускає повітря, вікна миттєво пітніють, а всередині відчувається затхлий запах. Якщо фільтр не міняти роками, там накопичуються бактерії, що загрожує здоров’ю.
Підвіска і приховані ями
Осінні калюжі часто приховують вирви. Автомобіль ловить удар у підвіску, і в результаті гинуть амортизатори та сайлентблоки. До того ж холод робить гуму крихкою. Зношені амортизатори збільшують гальмівний шлях та погіршують керованість.
Склоочисники і «незамерзайка»
Ще одна сезонна біда – поганий огляд. Старі щітки залишають розводи, а літня рідина в бачку може замерзнути вже у жовтні. Тоді тріскається бачок і доведеться витратити кілька тисяч гривень на ремонт.
Осінь безжально перевіряє авто на міцність. І якщо не готувати машину заздалегідь, перший холодний ранок чи калюжа на дорозі можуть перетворитися на дорогий ремонт.
Обговорити цю тему в Facebook