Рідина гідропідсилювача керма: коли міняти та чому небезпечно ігнорувати

Рідина гідропідсилювача керма здається дрібницею, але її нестача одразу перетворює поворот керма на тренування в спортзалі. Легка керованість зникає, і водій розуміє, наскільки ця деталь впливає на щоденну їзду. Перевіряти її рівень радять регулярно, а от питання заміни часто ігнорують. Це помилка, повідомляє Jalopnik.

Будь-яка гідравлічна рідина старіє. Вона втрачає в’язкість, накопичує бруд і перестає виконувати функції». У середньому заміну радять робити раз на 80 тисяч кілометрів або кожні п’ять років. Якщо ж у бачку темна рідина із запахом гарі – чекати не можна.

Гідравлічний підсилювач працює завдяки насосу, який качає рідину під тиском і допомагає повертати передні колеса. Якщо в систему потрапляє бруд чи стружка, страждає насос, а ремонт може обійтися у десятки тисяч гривень. Для прикладу, промивка системи й заливка нового масла в сервісі коштує близько 4 000–8 000 грн. Це дешевше, ніж міняти насос.

Є кілька сигналів, що рідина вже не справна. Якщо кермо стало важчим, з’явився гул при поворотах, або реакція запізнюється – варто заглянути під капот. Колір рідини має бути яскраво-червоним. Будь-які відхилення – сигнал для дій. Потрібно дивитися на шланги й ремінь насоса. Якщо вони тріснуті чи зношені – рідина буде витікати.

Варто пам’ятати й про ризики конструктивних проблем. У США зараз вивчають понад мільйон пікапів Ram 1500 через несправності підсилювача. Це нагадування: ігнорування навіть незначних ознак у роботі керма може обернутися аварією.

Регулярна перевірка та своєчасна заміна рідини – спосіб зберегти легке кермування й уникнути дорогого ремонту. І це один із тих випадків, коли профілактика завжди дешевша за наслідки.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти