У Volkswagen масові звільнення: у чому причина
Volkswagen переживає один із найскладніших періодів за останнє десятиліття. Лише за перше півріччя 2025 року компанія розірвала контракти з 548 працівниками за дисциплінарні порушення. Ще понад дві тисячі співробітників отримали офіційні попередження. Німецьке видання Bild пише, що на шести головних заводах марки у Вольфсбурзі, Брауншвейгу, Емдені, Ганновері, Зальцгіттері та Касселі вже звільнили понад 300 людей – стільки ж, скільки за весь минулий рік.
Причина банальна – прогули. Як визнав ще торік керівник бренду Томас Шефер, відсутність персоналу без пояснень обходиться компанії в майже 1 мільярд євро щороку. Для українського читача ця сума звучить ще гучніше – понад 43 мільярди гривень. Усім співробітникам нещодавно нагадали через внутрішню мережу: повторні прогули без вагомих причин прирівнюються до негайного звільнення.
Попри глобальний штат у 560 тисяч людей, керівництво вже готує масштабні скорочення. До 2030 року у Німеччині зникне близько 35 тисяч робочих місць. Автоексперт Йоганнес Гоффман у коментарі Manager Magazin назвав нинішні кроки VW «симптомом глибшої кризи», адже на фоні дисциплінарних проблем концерн паралельно стикається зі спадом попиту.
У жовтні виробництво на заводах у Цвікау та Дрездені зупиняється на тиждень. Там збирають електромоделі ID.4 та ID.7. Оснабрюкський майданчик, де роблять T-Roc Cabriolet, також тимчасово зупинятиметься щотижня до кінця року. Ця модель взагалі може зникнути з лінійки вже у 2026-му.
Єдина світла новина – високий попит на Golf, Tiguan та Tayron. Щоб задовольнити клієнтів, у Вольфсбурзі навіть планують додаткові зміни на конвеєрі. Та на фоні мільярдних втрат і хвилі звільнень цей успіх радше виглядає як тимчасовий порятунок.
Обговорити цю тему в Facebook