ТОП-10 швидких дизельних автомобілів, які кидають виклик бензину
Колись дизельні авто вважалися нудними трудягами для далеких поїздок. Та німці довели: «дизель» може рвати з місця, як спорткар. І хоч після «Дизельгейту» сегмент майже зник, його представники досі здатні приголомшити динамікою. Видання SlashGear відібрало десятку найшвидших автомобілів, які досі заправляються ДП.
Серед тих, хто знає толк у швидкості, дизель ніколи не асоціювався з адреналіном. Але варто натиснути газ у BMW 840d – і стереотип розсипається. Шестициліндровий мотор на 3 літри тягне цю елегантну «вісімку» до сотні за 4,9 секунди. Витрата пального – близько 6 літрів. Така економія при такій тязі – рідкість навіть сьогодні.
А ось Audi SQ8 TDI – 4,0-літровий монстр із 900 Нм моменту. П’ятиметровий кросовер стартує до сотні за 4,8 секунди, а витрачає лише 9 літрів. Тяга така, що здається – тебе штовхає локомотив.
Mercedes-Benz E450d підтверджує, що дизель і комфорт – сумісні. М’який гібрид додає розгін, і 4,8 секунди до сотні вже не дивують. Зі змішаною витратою менше 5 літрів, цей седан проходить понад 1000 км без дозаправки.
Bentley Bentayga Diesel – зовсім інша історія. Дві з половиною тонни ваги, 435 «коней» і 900 Нм. До сотні – 4,8 секунди. Усередині тиша, немов у бібліотеці. Але в мить розгону все тіло прилягає до крісла, як у спорткарі.
І, звісно, Porsche Panamera 4S Diesel. Її 4,0-літровий V8 видає 850 Нм, а сотню бере за 4,3 секунди. На трасі – тиша, у баку – ще пів резерву після 1000 км.
Автоексперт AutoBild Ганс Ремке каже: «Якби не скандал із викидами, дизельні спорткари могли б пережити друге народження. Їхній потенціал колосальний».
Дизель не зник – він просто змінив форму. І поки виробники рахують грам CO₂, ці машини нагадують: справжня ефективність – не лише у цифрах, а й у відчуттях.
Обговорити цю тему в Facebook