Чим небезпечні автомобілі, випущені після 2017 року: механіки б’ють на сполох

Автомобілі, випущені після 2017 року, можуть перетворитися на проблемні через деталь, про яку більшість водіїв навіть не здогадується. Як повідомляє Express, йдеться про так звані «мокрі ремені» газорозподільного механізму, які виробники встановлюють замість звичайних сухих.

Усе почалося з прагнення зробити двигун економнішим. Ремінь перемістили всередину картера, де він постійно змащується маслом. На папері – ідея виглядала логічно. Менший опір, тиша, менше викидів. Але в реальності «мокрі ремені» старіють швидше, ніж очікували інженери.

«Це наступний великий скандал. Вони просто розпадаються всередині двигуна», – каже британський механік Дейв Гаррісон із 911 Auto Repairs. За його словами, термін служби такої деталі – близько десяти років. Потім ремінь починає кришитися, а дрібні частинки забивають систему мастила.

Ремонт такого двигуна – кошмар для майстра і власника. Робота триває удвічі довше, ніж при заміні звичайного ременя, і коштує на кілька тисяч доларів більше. «Коли бачиш під капотом мокрий ремінь, одразу думаєш: о ні, це буде дорого», – зізнається Гаррісон.

Британська асоціація GEM Motoring Assist уже отримує скарги від власників авто, у яких ремені розшаровуються або набухають. Частинки гуми осідають у піддоні двигуна, блокують канали подачі мастила, і тоді мотор просто «вмирає».

Українські механіки підтверджують: така проблема вже зустрічається у ввезених із Європи Ford, Peugeot, Citroen та Opel. «Ми бачили двигуни, що йшли на звалище після 100 тисяч кілометрів пробігу», – каже столичний моторист Сергій К.

Фахівці радять не чекати повного зносу. Якщо авто після 2017 року має «мокрий» ГРМ, перевіряти його треба щонайменше раз на 60 тисяч кілометрів. Інакше машина може втратити ціну повністю.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти