Три моделі Hyundai, які краще обходити стороною – вони спустошать ваш гаманець
Hyundai давно асоціюється з надійністю. Проте навіть у корейців були невдалі серії. Про це розповів виданню «Твоя МАШИНА» автопідбірник Володимир О., який досліджував моделі з двигунами Theta II, встановленими у 2008–2018 роках.
«Ці мотори мали слабку електропроводку та проблеми з поршневою групою. Через відсутність гідрокомпенсаторів клапани швидко виходили з ладу. А знос циліндрів починався вже після 80 тисяч кілометрів», – пояснює фахівець.
За його словами, дефекти проявлялися різко: підвищена витрата оливи, детонація, а згодом – заклинювання.
Під найбільший ризик потрапили три популярні моделі – Hyundai Sonata, Santa Fe і Tucson початку 2010-х. У Sonata шостого покоління проблеми були не лише в моторі. Водії часто скаржилися на люфти в кермі, а задня підвіска починала «гуляти» вже після двох зим.
Механіки підтверджують, що ремонти таких агрегатів обходяться дорого. Капітальний ремонт двигуна Theta II коштує від 90 тисяч гривень, а заміна контрактного – удвічі більше.
«Коли бачиш в оголошенні Sonata 2.4 за привабливою ціною – майже завжди це пастка», – каже київський моторист Сергій В.
Hyundai згодом змінила конструкцію двигунів, зменшивши ризики перегріву та зносу. Але на вторинному ринку досі багато машин із тими старими агрегатами. Перед купівлею фахівці радять перевіряти номер двигуна – серії G4KD і G4KE варто уникати.
Ці моделі залишили слід в історії бренду не з найкращого боку. А досвід їхніх власників нагадує: репутація марки не завжди означає безпроблемність.
Обговорити цю тему в Facebook