Співробітник АЗС назвав три типи авто, які заборонено заправляти до країв
Багато водіїв ллють пальне «під зав’язку», думаючи, що так заощадять час. Але, як з’ясувалося, це одна з найшкідливіших звичок на заправці. Заправник зі стажем Сергій Г., який працює на АЗС понад десять років, розповів виданню «Твоя МАШИНА», які машини категорично не можна заправляти до повного бака.
Передусім це старі автомобілі – радянські моделі та іномарки 80–90-х років. У них немає систем контролю рівня пального чи клапанів для відведення парів.
«Коли бак переповнений, пальне потрапляє у вентиляційні трубки. Це створює тиск, який здатен пошкодити бензонасос або викликати витік», – пояснює фахівець.
Другий ризик – пластикові баки. Вони стали популярними через легкість, але мають слабке місце. Бензин або дизель можуть просочуватись у пори матеріалу, що з часом викликає мікротріщини.
«Особливо небезпечно влітку, коли паливо розширюється від спеки. Бак може деформуватись або навіть дати течу», – каже автомеханік із Черкас Олександр К.
Третя категорія – гібриди. У таких машинах паливна система працює інакше, бо мотор часто зупиняється, а тиск у баку підтримується електронікою. Якщо перелити, можна порушити роботу датчиків або системи подачі палива. У сервісах уже фіксували випадки, коли через «повний бак» електроніка видавала помилки й блокувала запуск.
Наслідки переливу неприємні: від пошкодження клапанів до ризику займання. Пальне може потрапити в дренаж або навіть на гарячі частини кузова. У більшості сучасних авто передбачені обмежувачі, та механіки радять зупиняти заправку, щойно пістолет клацнув уперше.
Тож економити час чи «заправитись наперед» – не найкраща ідея. Безпечніше долити пальне пізніше, ніж потім витрачати тисячі гривень на ремонт паливної системи.
Обговорити цю тему в Facebook