Ніколи не заправляйтесь на АЗС в цей час: чому досвідчені водії оминають заправки з бензовозами

Більшість водіїв не задумуються, коли бачать бензовоз біля колонки. Залили пальне і поїхали далі. Та досвідчені автомобілісти роблять інакше – вони розвертаються й від’їжджають. Причина не у забобонах, а у фізиці й техніці, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Механік із 20-річним стажем Олексій Г. пояснює: після зливу пального з бензовоза осад із дна резервуара піднімається й потрапляє в нове паливо.

«У старих підземних сховищах багато іржі й сміття. Коли все це перемішується, у паливо йде бруд, який фільтри не завжди ловлять», – каже фахівець.

Цей бруд – справжній ворог системи живлення. Потрапивши у бак, він може забити фільтр, форсунки або навіть зіпсувати паливний насос. І тоді ремонт обійдеться у кілька тисяч гривень. За словами автомеханіка з Києва Івана М., такі випадки трапляються часто.

«До мене одного разу також приганяли дизель, який побував на заправці «після бензовоза». У результаті – забиті фільтри, машина димить, не тягне. Довелось все чистити та міняти. Власник був в шоці», – розповідає він.

На старих АЗС ситуація ще гірша. Металеві резервуари з роками ржавіють, і шматки іржі осідають унизу. Коли бензовоз зливає нове пальне під тиском, усе це піднімається й змішується. Щоб сміття знову опустилося, потрібно кілька годин. Більшість заправок спеціально робить паузу та зачиняється на годину-дві, але деякі АЗС нехтують цим правилом – як тільки бензовоз від’їжджає, колонки одразу відкриті.

Експерти радять у таких випадках просто зачекати. Якщо бачите бензовоз біля працюючої АЗС, краще не ризикувати. Зробіть паузу на каву, а потім повертайтеся. Ці кілька годин можуть зберегти не лише фільтри, а й сам двигун.

Джерело
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти