Audi готує повернення A4 на елетричній тязі: новий седан, що змушує BMW нервувати

Audi готує повернення моделі A4 у повністю електричному форматі, повідомляє Carscoops. Новий A4 e-tron з’явиться у 2028 році і стане першим седаном марки, побудованим на платформі Scalable Systems Platform (SSP) – спільній розробці Volkswagen Group. За словами керівника компанії Гернота Дьолльнера, авто вже проходить тестування разом із партнерами з Rivian.

Експерти прогнозують, що A4 e-tron отримає чистий, стриманий дизайн із натхненням від концепту Audi C. Авто матиме витончені пропорції та характерні вузькі фари з чотирма світловими елементами, які стануть частиною нової фірмової ідентичності бренду.

Як зазначив автомобільний дизайнер і оглядач журналу Auto Motor und Sport Флоріан Мюллер, «Audi прагне повернути простоту у форму. Менше ліній, більше логіки. Це філософія, яка зробить A4 e-tron візуально легшим, але технічно сильнішим».

За інформацією Autocar, електроседан матиме не лише нову архітектуру, а й свіжу електронну платформу, створену спільно з Rivian. Цей софт стане основою для «розумних» автомобілів, які з часом зможуть оновлюватися без втручання сервісів. Першими такими моделями стануть саме A4 e-tron і ще один новий Audi, що з’явиться трохи раніше.

На тлі конкуренції з BMW i3 нового покоління та електричним Mercedes C-Class, Audi намагається втримати позиції у класі середніх седанів. Дьолльнер визнає: «Ми спостерігали, як цей сегмент зміщується в електроформат. Тепер наша черга показати, як Audi бачить майбутнє A4».

Серед особливостей салону очікується менше сенсорних елементів і більше фізичних кнопок. Такий підхід підтримують і клієнти, і фахівці. Як пояснює консультант німецької асоціації автомобільних інженерів Петер Ланге, «люди хочуть керувати авто, а не планшетом. Audi почула цей сигнал».

Поки що невідомо, які саме версії отримає A4 e-tron, але ймовірно, що буде кілька модифікацій із запасом ходу понад 600 км. Це може стати серйозним викликом для BMW і Mercedes, які вже готують свої аналоги.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти