Вісім помилок, через які гине мотор: застереження для українських водіїв

В українських автосервісах знову черги – водії все частіше привозять машини з заклиненими моторами. Причина банальна – недбале ставлення до базових речей, кажуть фахівці. У Німеччині проблеми схожі. Місцевий таблоїд AutoBild назвав у зв’язку з цим вісім поширених помилок водіїв, які вбивають мотори.

За статистикою, 80 % моторів «вмирають» не від браку, а від водія. Люди не перевіряють масло, затягують із заміною фільтрів і навіть ігнорують червоні лампи на панелі.

Найпоширеніша помилка – не перевіряти рідини. Якщо масла менше мінімуму, підшипники і турбіна залишаються без мастила. Коли його забагато – з’являється піна, і насос жене повітря.
Не менша біда – нестача охолоджувальної рідини. Перегрітий двигун може «зварити» прокладку головки блоку, а масло перетворюється на емульсію.

Читайте також: 

«Заправляють повітрям»: власники авто на ГБО масово скаржаться на шахрайство на українських АЗС

«Це дуже страшно»: телеведуча попередила українців про маловідому «трасу смерті»

Друга помилка – ігнорування техобслуговування. У турбодвигунах старе масло швидко перетворюється на абразив, а розтягнутий ремінь ГРМ може обірватися будь-якої миті.

Третя причина – ігнорування звуків і індикаторів. Жовта «Check Engine» або червона олійна лійка – не якась декорація. Якщо їх проігнорувати, навіть незначна несправність може коштувати нового мотора.

Далі – холодний старт. Коли масло густе, воно не встигає дістатись до верхніх частин двигуна. Кілька різких розгонів на холодну – і циліндри починають «гризтися» між собою.

П’ята помилка – зупинка гарячого двигуна одразу після швидкої їзди. Турбіна ще розпечена до тисячі градусів, а масло перестає циркулювати. За кілька таких поїздок вал турбіни залипає і двигун «вмирає».

Шоста – постійна їзда на високих обертах. Навіть якщо мотор спортивний, тримати стрілку у червоній зоні – шлях до зносу підшипників.

Сьома – неправильне паливо. Бензин у дизельному баку спалює форсунки. Якщо помилились – не запускайте авто, злийте все й зверніться до майстрів.

І останнє – вода. Навіть легкова машина може «захлинутися» після глибокої калюжі. Вода в циліндрах не стискається і ламає шатуни одразу.

Експерти радять не ігнорувати очевидне. Один необачний кілометр може закінчитись рахунком на десятки тисяч гривень.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти