Восени загорілася лампочка подушки безпеки: назвали одну маловідому причину
Восени багато водіїв помічають дивну річ: після запуску двигуна лампочка подушки безпеки не гасне. На перший погляд дрібниця, але насправді це сигнал про можливу несправність системи SRS. Якщо горить ця контролька, подушки або натягувачі ременів можуть не спрацювати під час аварії, попереджає Interia.
У 8 з 10 випадків восени винна звичайна волога. Вона проникає під килимки, у з’єднання проводів під сидіннями та викликає корозію контактів.
Коли повітря в салоні вологе, а взуття мокре, вода накопичується внизу кузова. Там саме проходять дроти системи безпеки. Навіть крапля може викликати коротке замикання або тимчасовий розрив сигналу – і контролька загориться.
Інша причина – рухомі сидіння. При їх пересуванні фішки з проводами можуть послабитись. Якщо ще й потрапить волога, контакт зникає. У старих авто бувають проблеми з датчиком присутності пасажира або навіть зі слабким акумулятором, який у холоді видає менше напруги.
Їзда з увімкненою лампочкою небезпечна. Під час ДТП подушки можуть не спрацювати, а машина не пройде техогляд. Якщо поліцейський помітить помилку, може вилучити техпаспорт.
Перед поїздкою перевірте, чи не вимкнена подушка пасажира – у деяких авто є перемикач у бардачку. Якщо ні, зверніться до майстерні. Спеціаліст під’єднає сканер, знайде конкретний збій і скасує помилку після ремонту.
Не намагайтеся самостійно скидати код чи від’єднувати акумулятор. Є ризик випадкового спрацювання подушки.
Ціна ремонту залежить від проблеми: від кількох тисяч до кількох десятків тисяч гривень за новий блок управління. Але зволікати не варто: система, яка має рятувати життя, не терпить компромісів.
Обговорити цю тему в Facebook