Ніколи не робіть цього: чотири звички водіїв, які «вбивають» стоянкове гальмо

Стоянкове гальмо – простий механізм, який тримає авто нерухомим. Та багато водіїв користуються ним неправильно і навіть не здогадуються, що щодня псують його власноруч, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Механік із двадцятирічним досвідом Сергій К. із Черкас каже, що більшість клієнтів звертаються із проблемою «не тримає ручник» саме через звичні помилки. «Люди ставлять авто на ручне гальмо, забувають про це і їдуть. Потім дивуються запаху горілого чи свисту з коліс», – розповідає він.

1. Рух із піднятим ручником

Це класика. Навіть кілька сотень метрів у такому режимі перегрівають колодки та барабани. У підсумку метал деформується, а система втрачає ефективність.

2. «Перегони» з ручником

Деякі любителі дрифту намагаються робити ефектні заноси, смикаючи важіль під час руху. Але на звичайній дорозі це обертається зносом тросів і навіть блокуванням задньої осі. «Одного разу хлопець притягнув мені Mazda після таких “розваг” – задні колеса просто не крутились», – згадує майстер.

3. Використання взимку

Коли надворі мінус, колодки примерзають до дисків або барабанів. Зранку гальмо може не відпустити. Механіки радять у мороз залишати машину на першій передачі або на паркінгу, без ручника.

4. Відсутність обслуговування

З часом троси розтягуються, колодки стираються, і ручне гальмо перестає тримати. Якщо його не підтягувати під час ТО, авто може скотитися навіть на легкому ухилі.

Регулярна перевірка й правильні звички продовжують життя цьому простому, але потрібному механізму.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти