Ця помилка перетворить 95-й бензин у вашому баку на 92-й

Багато водіїв певні, що якість пального визначається лише на АЗС. Але октанове число може змінитися вже в баку автомобіля. Іноді бензин А-95 буквально «старіє», перетворюючись на А-92.

Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА» механік із 20-річним стажем Сергій Г. пояснює, що основна причина – випаровування присадок. «У 95-му бензині близько десяти відсотків становить метил-трет-бутиловий ефір. Це летка речовина, яка починає випаровуватись уже при тридцяти градусах», – каже фахівець.

У спеку температура кузова легко перевищує 50 °C. Бак нагрівається, і якщо кришка нещільно закрита або вентиляційна система пошкоджена, пари МТБЕ просто виходять назовні. У підсумку паливо втрачає октан, двигун працює жорсткіше, а при розгоні з’являється детонація.

«Ми не раз бачили машини, у яких водій залишив половину бака на літо, а через місяць мотор почав “гуркотіти”. Аналіз показав, що октанове число впало до рівня А-92», – додає Гончар.

Фахівці радять тримати бак заповненим не менше ніж на дві третини, щоб зменшити контакт палива з повітрям. Заправлятися краще у вечірній або нічний час, коли метал кузова не такий гарячий. І найпростіше – переконатися, що кришка щільно закручується, без тріщин у гумовому ущільнювачі.

Такі дрібниці, як здавалося б, можуть вплинути на роботу двигуна серйозніше, ніж якість бензину на колонці. Особливо це стосується авто, де конструкція двигуна розрахована лише на А-95. У таких випадках зниження октанового числа може обійтися не лише у втрату потужності, а й у дорогий ремонт.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти