Свічки «прикіпіли» до двигуна: як вийняти їх, щоб не зламати все

Свічки запалювання – деталь непомітна, але без неї мотор навіть не «чхне». Іноді заміна йде гладко, а іноді одна свічка «прикипає» так, що здається, ніби вона зварена з головкою блока. Таке буває часто, особливо на старих авто або там, де обслуговування відкладали роками, пише Jalopnik.

Найчастіше свічки прикипають через нагар і корозію. Метал розширюється від тепла, і різьба буквально зварюється з головкою. Ще одна причина – занадто сильне затягування під час попередньої заміни.

Якщо свічка не піддається, не варто відразу брати лом. Найпростіший і безпечний спосіб – обробити різьбу проникаючим мастилом. Для цього треба зняти декоративну кришку двигуна, котушки запалювання або дроти, дістатися до основи свічки та рясно нанести мастило. Потім дати йому відстоятись не менше пів години.

Якщо корозія невелика, після цього свічка зніметься без проблем. Використовуйте свічковий ключ і тріскачку, дійте плавно, без різких рухів. Якщо все одно не йде – спробуйте обережно підігріти місце навколо різьби або скористатись довшим важелем. Але тут є ризик зламати свічку, і тоді ремонт стане набагато дорожчим.

Коли свічка ламається всередині, доводиться знімати головку блока. Це вже не пів години роботи, а цілий день і кілька тисяч гривень.

Щоб не опинитись у такій ситуації, механіки радять міняти свічки вчасно – кожні 40–60 тисяч кілометрів, залежно від типу двигуна. Також варто користуватись термостійкою змазкою під час встановлення нових, щоб наступна заміна не перетворилась на боротьбу з металом.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти