Не лише через ціну: чому досвідчені водії взимку переходять з бензину А95 на А92

Щойно температура опускається нижче нуля, частина водіїв зливає залишки А95 і переходить на А92. Як з’ясувала «Твоя МАШИНА», причина не лише у ціні, хоча різниця між марками може сягати кількох гривень за літр.

Автомеханік із Дніпра Сергій К. пояснює:

«У мороз низькооктановий бензин спалахує швидше. Двигун легше запускається, особливо якщо він старий або зношений. А92 допомагає мотору швидше вийти на робочу температуру, і машина не “тупить” на холодному старті».

Це підтверджують і практичні спостереження. У водіїв, які взимку переходять на А92, двигун прогрівається швидше, навіть якщо стоїть старий акумулятор. До того ж зменшується кількість пропусків запалювання – те, що в мороз часто відчувається як легке «тремтіння» на холостих обертах.

Але є нюанс. Для авто з турбіною або з високим ступенем стиснення такий експеримент може обернутися проблемами. Інженер-конструктор паливних систем Андрій К. каже: «А92 має вищу схильність до детонації. Якщо у двигуна немає точного октан-коректора, під час сильного навантаження можуть з’явитися “дзвінкі” удари в циліндрах. Це шкодить клапанам і поршням».

Тому фахівці радять: якщо авто атмосферне і вже не нове – перехід на А92 узимку може бути виправданим. Для сучасних турбодвигунів або машин із прямим упорскуванням краще залишити А95.

У кожному випадку головне – слухати мотор. Якщо після зміни бензину двигун почав працювати жорсткіше або впала тяга, варто повернутися до старого пального.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти