Не ведіться на рекламу: ТОП-10 популярних авто, які ламаються після 150 000 км

Коли пробіг авто перетинає 160 000 км, справжня надійність стає очевидною. Деякі моделі з роками показують витривалість, інші ж перетворюються на головний біль для власників. Видання GO зібрало ТОП-10 моделей, які мають найбільші шанси встати на ремонт вже через кілька років.

Серед машин, що найчастіше опиняються в сервісі після 160 000 км, експерти називають Nissan Altima, BMW 3 Series, Land Rover Discovery, Fiat 500, Jeep Wrangler, Ford Fiesta, Chrysler 200, Volkswagen Tiguan, Mini Cooper і Tesla Model S.

Altima часто «вмирає» через варіатор – ремонт обходиться у понад 80 000 грн. У BMW 3 Series під кінець ресурсу починаються перебої в електроніці та двигуні, а Land Rover Discovery славиться капризною пневмопідвіскою.

Fiat 500 приваблює дизайном, але двигун нерідко стікає маслом. Jeep Wrangler іржавіє навіть після кількох зим, а в Ford Fiesta часто здається коробка. Chrysler 200 страждає на проблеми з електрикою, Tiguan – на трансмісію. Mini Cooper теж непростий: поломки турбіни і витоки мастила трапляються регулярно.

Навіть електромобілі не вічні. Tesla Model S після пробігу понад 160 000 км нерідко вимагає заміни батареї – це близько 80 000 грн за б/в модуль або понад 300 000 грн за новий.

Киянин Андрій розповів, що його Tiguan із пробігом 180 000 км уже через місяць після покупки став на ремонт коробки. «Віддав 65 000 грн, хоча перевіряв авто на СТО – усе здавалося нормальним», – каже чоловік.

Перед покупкою варто зробити повну діагностику, перевірити сервісну історію й оцінити, чи вистачить бюджету на майбутні ремонти. Бо економія на старті часто обертається витратами вже через кілька місяців.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти