Проблеми вживаних Toyota Camry: власники назвали слабкі місця

Toyota Camry багато років вважається символом довговічності. Але навіть цей седан має свої слабкі сторони, про які говорять власники. Видання SlashGear пише, що після 150 тисяч кілометрів пробігу починають проявлятися типові болячки, залежно від покоління.

Власники восьмого покоління (2018–2024) часто нарікають на дивну поведінку трансмісії. При перемиканні передач коробка може сіпатися, а гальмівні диски іноді деформуються навіть без активної їзди. До того ж фарба легко дряпається, що неприємно для тих, хто любить доглянуте авто.

Попередня серія (2012–2017) має свої нюанси. Частина водіїв помічала “гуляюче” кермо, а гідротрансформатор іноді працює з перебоями. Найчастіша проблема – підвищена витрата моторної оливи. Toyota навіть видавала офіційні технічні бюлетені у 2011 та 2016 роках, визнаючи наявність цього дефекту.

Шосте покоління (2007–2011) стало рекордсменом за кількістю нарікань. Тут і несправні кисневі датчики, через які загоряється Check Engine, і збої в електроніці. Через останні Toyota свого часу оголосила масштабне відкликання.

Попри все, силові агрегати Camry залишаються міцними. Інженер Сергій М., який понад 20 років працює з японськими авто, пояснює: «Toyota проектує мотори не для гонок, а для стабільності. Навіть базовий 2,5-літровий двигун може пройти понад 400 тисяч кілометрів, якщо вчасно міняти оливу».

Camry залишається вибором тих, хто цінує спокій і прогнозованість. Але перед купівлею вживаної варто уважно перевірити коробку, гальма і електроніку. Адже навіть легенда з роками набирає характер.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти