Експерт випробував 250 авто, виокремивши з них по 3 кращих та гірших моделей
Вибір авто часто схожий на лотерею. Можна взяти надійну машину, яка служитиме роками, а можна – витратити всі заощадження на вічний ремонт і бензин. Експертка з американскього ресурсу AutoInsurance.org Мелані Муссон протестувала понад 250 моделей і розклала все по полицях: які машини реально варті своїх грошей, а які лише висмоктують їх.
Найкращі покупки
Honda Civic
Цей компактний седан давно здобув репутацію економного та довговічного. Версія з 1,5-літровим турбомотором споживає близько 6,5 літра на 100 км. Базова ціна – приблизно 1 063 000 грн. Усередині – дивовижно просторо, навіть для задніх пасажирів. “Civic майже не має проблем, навіть коли пробіг перевищує 300 000 км. Це розкіш на бюджетний гаманець”, – пояснює Муссон.
Honda Odyssey
Серед мінівенів ця модель – як надійний сімейний бус. У салоні комфортно розміщуються вісім людей, а 3,5-літровий V6 працює плавно й упевнено. Витрата – близько 10,7 літра на 100 км, стартова ціна – 1 825 000 грн. “Odyssey служитиме понад 320 000 км за умови звичайного обслуговування. І головне – відчуття безпеки”, каже експертка.
Subaru Outback
Кросовер із повним приводом і середньою витратою 8,1 літра на 100 км. Його часто обирають водії, які живуть за містом. Outback перевезе півдомівки й витримає роки експлуатації. “Це справжній трудяга. Просторий, надійний, із продуманим інтер’єром”, – додає Муссон.
Найгірші інвестиції
Ram 2500/3500 Diesel
Масивні пікапи виглядають потужно, але витрати на них лякають. Дизель споживає понад 12 літрів на 100 км, а деталі – надзвичайно дорогі. “Ремонт таких двигунів коштує шалено. Не кожен майстер береться за дизель, тому доводиться платити більше”, пояснює Муссон.
Land Rover Range Rover
Ціна стартує від 4 697 000 грн, і навіть за такі гроші покупець не отримує спокою. “Ці машини красиві, але ламкі. Коли починають сипатися дрібниці – нерви не витримують”, каже експертка.
Ford Focus
Колись популярний бюджетник, нині – пастка для тих, хто сподівається на дешеве авто. Часті поломки електроніки, шумна підвіска і слабка надійність. “Focus постійно щось підкидає: то склопідйомник, то коробка. Економія на старті швидко зникає”, – зауважує Муссон.
Підсумок простий: іноді варто менше дивитися на значок на капоті, а більше – на досвід тих, хто вже пройшов цей шлях.
Обговорити цю тему в Facebook