Коли масляний щуп застряг або зламався: як дістати його без допомоги СТО
Перевірка рівня масла здається елементарною справою, поки щуп не застрягає у трубці або, ще гірше, ламається. У такій ситуації більшість водіїв панікують, хоча вийти з неї можна й без виклику майстра, пише Jalopnik.
Найчастіша причина – ущільнювальне кільце, яке з часом присихає або іржавіє разом із металом трубки. Люди тягнуть щуп із силою і ламають ручку.
Починати слід з елементарного. Зніміть заважаючі шланги або проводку, увімкніть ліхтарик і уважно подивіться, що утримує щуп. Якщо зовнішніх перешкод немає, нанесіть трохи проникаючого мастила навколо стику ручки та трубки. Залиште на кілька хвилин, потім обережно потягніть.
Якщо він не піддається – можна використати нагрів. Автожурналісти з каналу 4DIYers радять брати будівельний фен. Нагрівати треба не ручку, а металеву частину нижче. «Пластик легко плавиться, тому тримайте фен під кутом і не довше хвилини», – уточнює експерт. Для безпеки варто прикрити сусідні деталі імпровізованим щитом із алюмінієвої гофри від сушарки.
Зламана ручка ускладнює роботу. Якщо кінець щупа видно, його можна схопити пасатижами або тонким гачком. Коли уламок впав глибше, допоможе магніт або стиснене повітря. У деяких випадках водії свердлять у уламку маленький отвір і вкручують тонкий шуруп, утворюючи нову ручку.
Якщо ж жоден спосіб не діє, залишається зняти трубку щупа з блоку двигуна. Це не складно, але треба обережно від’єднати кріплення і трохи розхитати її. Якщо відчуваєте опір, краще не ризикувати – поїдьте на СТО.
Обговорити цю тему в Facebook