ТОП-3 японські позашляховики, що висмокчуть з вас гроші до копійки

Японські позашляховики давно вважають прикладом витривалості. Та навіть серед них є моделі, які краще оминути. На вигляд – солідні, з м’якою підвіскою й комфортом, але під блиском часто ховається дорога реальність із постійними відвідуваннями СТО. Видання «Твоя МАШИНА» відібрало ТОП-3 моделі, які не варті своїх грошей.

Nissan Pathfinder R51 (2005–2012)

Цей SUV здається добротним сімейним авто. Та власники з досвідом кажуть інше. Дизель 2.5 dCi – справжній головний біль. Насоси високого тиску й форсунки виходять із ладу, коробка автомат сиплеться після 200 тисяч кілометрів. Корозія дна і рами теж часта історія.

Ремонт коробки може коштувати понад 100 тисяч гривень, а двигуна – ще більше”, – розповів механік київського сервісу Олександр Сокирко.

За його словами, навіть перевірений екземпляр потребує глибокої діагностики перед купівлею.

Mitsubishi Pajero IV (2006–2019)

Легенда оффроуду, але з віком вона перетворюється на вибагливу стару школу. У дизельних версіях часто гріється автомат, а мастило витікає вже після 150 тисяч км. Електроніка теж підкидає “сюрпризи” – клімат, ESP і мультимедіа працюють як заманеться.

Pajero тримає репутацію, але її утримання коштує дорого. Оригінальні запчастини – одні з найдорожчих серед японців”, – пояснює автопідбірник Вадим Кравченко.

Toyota Land Cruiser 120 (2002–2009)

Мрія багатьох українців, але й тут пастка. Більшість машин мають пробіг за 300 тисяч км і приховані дефекти. Дизель D-4D після такого пробігу споживає олію, течуть сальники, а рама часто гнила. На вигляд авто доглянуте, але під низом – суцільна ржа. Власники “американців” особливо скаржаться на проблеми з паливною системою.

Що радять експерти

  • Перевіряйте кузов і раму ендоскопом.
  • Не купуйте дизель без історії обслуговування.
  • Уникайте авто з пробігом понад 250 тисяч км, якщо продавець не має документів із сервісу.
  • Перед покупкою зробіть тест-драйв і діагностику коробки передач.

Ситуація в Україні

На українському ринку більшість цих моделей завезено зі США або з Європи після аварій чи складних умов експлуатації. За даними ресурсу auto.ria.com, майже 60% Land Cruiser 120 на вторинному ринку мають корозію рами або втручання у двигун. У таких випадках ремонт може сягати 150–200 тисяч гривень, що часто перевищує вартість самого авто.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти