Як продовжити життя автоматичної коробки передач: поради від майстрів

З появою автоматичної коробки передач в автомобілях життя водіїв стало більш комфортним, однак вона вимагає до себе більш дбайливого ставлення, а її ремонт коштує значно дорожче за «механіку». «Твоя МАШИНА» звернула увагу на кілька порад майстрів, які допомагають продовжити життя трансмісії.

1. Міняйте масло вчасно

Механік Максим Ставиціький з Миколаєва каже, що більше за інші фактори негативно на АКПП впливає стара олива:

«Дехто каже, що трансмісійну рідину не варто міняти взагалі. Це брехня. З часом вона втрачає в’язкість, перегрівається і залишає відкладення. Я б радив замінювати її раз на 50-60 тисяч кілометрів. Тоді проблем за правильного користування дуже довго не буде взагалі».

2. Прогрівайте трансмісію взимку

На морозі трансмісії потрібно більше часу на прогрів. Холодна коробка дуже швидко втрачає ресурс. Краще після початку руху не навантажувати АКПП та дати їй попрацювати в ощадливому режимі. Уникайте різких розгонів та гальмувань.

3. Контролюйте рівень масла

Не забувайте час від часу контролювати рівень трансмісійної рідини. Також варто звертати увагу на її стан. Якщо вона потемнішала, має різкий запах чи підтікає – треба звернутись на СТО.

4. Реагуйте на помилки на панелі

Іноді про проблеми з АКПП попереджає індикатор «Check Engine». Ігнорувати його може бути небезпечно.

5. Не поспішайте після запуску двигуна

Увімкнувши запалювання, дайте системі кілька секунд, щоб зібрати необхідну інформацію про авто і умови експлуатації. Якщо цього не робити, то машина буде налаштована на базові налаштування, що в певних обставинах може нашкодити АКПП.

6. У заторах – ручний режим

Не смикайте селектор з положення «D» у «R» і навпаки, якщо стоїте в заторі. В такій ситуації найбільш оптимальним є використання ручного чи спортивного режиму. Так трансмісія не перевантажується.

7. Забудьте про агресивну їзду

Якщо у вас АКПП, то різкі прискорення та гальмування зношують фрикціони. Дуже часто таке відбувається з охочими швидко «стартонути» на світлофорі. У підсумку все закінчується вартісним ремонтом гідроблока.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти