ТОП-5 бензинових авто, які часто ламаються та дорого ремонтуються

Абсолютна більшість українських водіїв при купівлі автомобіля віддає перевагу вживаним моделям. Але далеко не кожний варіант на ринку заслуговує на довіру. Деякі моделі відомі своїми недоліками, які виправити іноді практично неможливо. Твоя МАШИНА вивчила відгуки автовласників і відібрала ТОП-5 моделей авто, які краще оминати, оскільки вони частіше бувають на СТО, ніж на дорозі, а ремонтувати їх надто дорого.

1. BMW 5 Series (F10, 2010-2017)

Якщо маєте справу з турбованими двигунами N20 або N55, то будьте готові до того, що вони будуть надто примхливі до якості пального. Також на них регулярно скаржаться через проблеми з ланцюгом ГРМ та турбіною.

Плюси: комфортні, динамічні, стильні.

Мінуси: дорого ремонтувати та обслуговувати.

2. Audi A4 (B8, 2008-2016)

Мотори TFSI проявляють схильність до «масложору», також є проблеми з розтягуванням ланцюга і надійністю підвіски.

Плюси: гарно зібрані, німецька якість, керувати приємно.

Мінуси: двигуни не стабільні, дорого ремонтувати.

3. Volkswagen Passat B6/B7 (2005-2015)

Культова модель в цьому випадку дала маху. У випадку з моторами 1.4 і 1.8 TSI візит на СТО стане традицією.

Плюси: комфортний, простий.

Мінуси: вразливі турбіни та привід ГРМ.

4. Ford Focus 1.6 EcoBoost (2011-2018)

Намагання зробити мотор економічним призвела до проблем з охолодженням і двигуном.

Плюси: динамічний, приємний в керуванні.

Мінуси: ненадійні системи охолодження.

5. Mini Cooper (R56, 2006-2014)

Двигун Prince є спільною розробкою з Peugeot. На перший погляд непоганий, але вибагливий агрегат.

Плюси: приємний дизайн, гарна керованість.

Мінуси: споживання мастила високе, якість турбін та електроніка могла б бути кращою.

Всі моделі з рейтингу мають свої переваги в дизайні та технічній частині, але надто вразливі до поломок і вимагають як вартісного ремонту, так і коштовного обслуговування.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти