ТОП-5 міцних французьких кросоверів, що здатні пройти 500 000 км без капремонту
Французькі кросовери найчастіше цінують за їхні стиль та економічність однак є моделей місцевих виробників і такі, що часто вважають комфортними, але «примхливими». Та практика українських власників доводить протилежне — є моделі, які витримують пів мільйона кілометрів пробігу без капремонту. Твоя МАШИНА
1. Renault Duster (1.5 dCi/1.6 бензин)
В своєму сегнменті ця модель вважається однією з найбільш витривалих. Дизельний двигун 1.5 dCi у випадку правильного догляду та обслуговування здатен пройти до пів мільона кілометрів. З бензиновим мотором така ж історія, хоча він і не настільки витривалий.
Плюси: простий, міцний, недорого ремонтувати та обслуговувати.
Мінуси: поганенька шумоізоляція, деякі версію мають поганий антикор.
2. Peugeot 3008 (1.6/2.0 HDi)
Відмінне поєднання комфорту та довговічності. У дизельному виконанні з моторами HDi можна розраховувати на десятиліття вірної служби.
Плюси: економічний, міцний двигун, якісно зібраний.
Мінуси: запчастини можуть бути дорогими, можливі проблеми з сажовим фільтром у дизельних версій.
3. Citroën C-Crosser/Peugeot 4007 (2.2 HDi)
Продукт співпраці з Mitsubishi. Японська якість та французька керованість зробили з цих крихіток надійних та зручних помічників на довгі роки.
Плюси: міцні, динамічні, витривала трансмісія.
Мінуси: запчастини можуть бути дорогими.
4. Renault Koleos (2.0 dCi)
Ще одний міцний кросовер від Renault. Тут також японці доклали руку. Платформа Nissan дозволила зробити витривалу модель. А якщо мова йде про дизельний двигун 2.0 dCi, то взагалі можна розраховувати на чималий ресурс навіть в українських умовах.
Плюси: жвавий мотор, комфортний салон, міцна КПП.
Мінуси: в місті їсть забагато пального, варіатор краще не ламати.
5. Citroën C5 Aircross (BlueHDi)
Приємний кросовер, який може бути дуже витривалим, особливо у дизельному виконанні з BlueHDi. Правильне та регулярне обслуговування дозволяє розраховувати на десятиліття роботи без капремонту.
Плюси: економний, тихий, з м’якою підвіскою.
Мінуси: примхливий щодо якості пального, останні версії коштують дорого.
Обговорити цю тему в Facebook